bond, James bond

Hoi iederee ,

We zitten hier in overweldigende luxe, 25e verdieping in hong kong ! Ongeloofelijk. Allies is scboon in luxe, overall gadgets en schermen. We voelen ons als James bond met geweldig uitzicht. Allemaal voor Niks omdat weonze aansluiting naar Amsterdam gemist hebbrn. Dus deze luxe overnachting, taxi ritten en eten zijn een goedmaker. Leuk om china even te zien en voelen in deze decadente luxe.
Over 3 uur were op naar Huis via London. Ik ga lekker slapen!

X twee verwende apen

1. Papa:
    hoi Veer en Tom,

toch vervelend dat je op de luxe moet wachten tot er iets mis gaat. Geniet er maar (even) van en we zien jullie morgen of overmorgen weer.

groeten

Pap
  2. Mathijs:
    12 februari 2015
    Leuk zo'n overstap! Goede vlucht terug.

Groeten, Mathijs
  3. Ton:
    13 februari 2015
    Zoals een oud perzies spreekwoord zegt: Geluk en ongeluk zijn 2 handen op 1 buik. Goede vlucht. Ton
  4. Fiet en jaap:
    14 februari 2015
    En dankzij jullie vertraging zagen wij toms ouders nog even. Die waren op weg naar schiphol toen er weer een vertraging gemeld werd. Misty was er ook, dikke vrienden met gummie, maar niet heus. Welkom thuis!