Down south

23 januari 2015 - tp. Hội An, Vietnam

Hallo lieve lezers,

Vandaag is de laatste dag in Hoi An. We hebben van alles gedaan hier en echt vakantie gevierd. We hebben een oud tempelcomplex in de jungle bezocht en zijn met een australiaan naar het strans gegaan. Verder genoten van diverse cocktails, sisha en heerlijk eten. Vanavod gaan we met de backpackersbus naar Dalat, hier blijven we 2 dagen en gaan we trekking doen in de jungle. Daarna gaan we door naar Ho Chi Minh City om daar over te stappen op de bus naar Cambodja, de route uitstippelen was een hele klus en is prijziger dan we dachten. Ook wordt aangeraden om een toetistische grensovergang te kiezen ivm corrupte politie/douane. Ik ben benieuwd. Nu lijkt de reis echt n rauw randje te krijgen, we beginnen binnenkort aan de malaria pillen, in de junglw leven tijgers en luipaarden en camboja schijnt heel arm en zwaar corrupt te zijn. Maar we passen goed op elkaar :)
Nu gaan we nog genieten van de warmte en de relaxte vibe in Hoi An.

Veel liefs en tot snel, x ons

1. Philomeen Huybregts:
    Hej Vera en Tom,
    spannend jullie programma! Let inderdaad goed op elkaar en hou de corruptie ver van jullie en zie dan de mooie dingen van de mensen en cultuur rondom jullie heen. Goede reis. Liefs Philomeen.
  2. Mama:
    Ha schatjes,
    Nou, na een mooie eerste week van bewondering en relaxation, is het nu tijd voor het echte rauwe backpacking!
    Hier gaat mijn (bezorgde) moederhart weer even iets sneller van kloppen! Daarom een welgemeende raad:
    Ben niet achterdochtig,maar wel op je hoede!!!
    Verder nog een mooie dag in Hoi An, en een goede reis naar Dalat!
    Veel liefs,
    Mama X
  3. Fiet en jaap:
    Hoi tom en veer

via papa harry op jullie reisblog gekomen. Leuk om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben. Hartelijke groet en kom veilig thuis. Net een foto van misty gezien. Die leeft bij harry en elisa een leven als god in frankrijk.